آغاز پیش‌فروش بلیت اینترنتی برای مسافران مشهد مقدس در خراسان‌جنوبی 
کد خبر: 4168459
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

آغاز پیش‌فروش بلیت اینترنتی برای مسافران مشهد مقدس در خراسان‌جنوبی 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از آغاز پیش‌فروش بلیت اینترنتی در استان برای مسافران مشهد مقدس خبر داد. 

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اسداله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، امروز، 21 شهریورماه در سخنانی گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است، پیش‌فروش بلیت اینترنتی برای زائران متقاضی سفر به مشهد مقدس از 16 شهریورماه آغاز شده است. 

وی افزود: در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه هستیم که ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر استان برای استفاده اقشار مختلف جامعه آماده خدمت‌رسانی هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح جابجایی زائران مشهد مقدس از 20 شهریورماه آغاز و تا 31 شهریورماه به مدت 12 روز اجرا می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران به خراسان‌رضوی را دارد که در این راستا 783 ناوگان با یک هزار و 500 راننده آماده خدمت‌رسانی هستند. 

جلال‌زاده تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکان و رانندگان سخت‌کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران حرم رضوی استفاده خواهند کرد. مسافران می‌توانند برای دریافت بلیت اینترنتی با ناوگان اتوبوسی از طریق وب‌سایت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر به نشانی www.payaneha.com و www.payaneha.ir  اقدام کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی به سامانه لیست انتظار مسافران بر روی وب‌سایت‌های شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر به‌منظور تسهیل در رزرو و اخذ بلیت از شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری اتوبوسی استان در ایام دارای ازدحام مسافر اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha